eurojackpot be a winner man

verwachte jackpot
120 Miljoen

Veelgestelde vragen

< Ga terug

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over de Eurojackpot Winner Man campagne.

Strategie en concept

  • Iedereen kan een winner man zijn! Niet alleen met, maar ook zonder prijs. Een winner man zijn straal je uit; je kan haast niet anders. Of dingen nou jouw kant op vallen of niet, jij blijft jezelf en geniet daarom van alles wat er op je pad komt. Je zoekt het randje op en vertrouwt volledig op jezelf. Be a winner man.

  • De eerste 30 jaar van je leven pak je alle kansen nog met beide handen aan. Na verloop van tijd staan verantwoordelijkheid en verplichtingen hiervoor in de weg, waardoor dat eens zo heilige vuurtje een waakvlam is geworden. Middels deze campagne wil Eurojackpot mensen aanmoedigen kansen te pakken en als winnaar door het leven te gaan. Bron: Is Happiness U-shaped Everywhere? Age and Subjective Well-being in 132 Countries, David G. Blanchflower, 2020

  • De Winner Man-talitieit is een mindset waarin het leven niet afhankelijk is van een banksaldo. Echte rijkdom zit hem in de mindset. Regels worden vloeibaar, the pressure is off. Het winner-man-gevoel is heerlijk. Alsof je opstijgt uit de massa, ver boven de mening van anderen. De vrijheid stroomt door je lijf, pompt door elke vezel. Als verse zuurstof. De zuurstof die je dingen laat doen die alleen een winner-man zou doen.

  • Eurojackpot richt zich primair op mannen van 30 tot 50 jaar. Vrouwen en oudere mannen sluiten we zeker niet uit; iedereen kan een Winner Man zijn!

  • Iedereen kan een winner man zijn! Niet alleen met, maar ook zonder prijs. Een winner man zijn straal je uit; je kan haast niet anders. Iedereen kan een Winner Man-taliteit hebben.

  • Iedereen kan een Winner Man zijn, of je nou man, vrouw of non-binair bent. In deze campagne is er gekozen voor een mannelijke Winner Man, maar we sluiten niet uit dat dit in de toekomst anders zal zijn.

Commercial en muziek

  • De man op heely’s gaat naar de supermarkt om zijn ontbijt te halen. Hij doet dit volledig als zichzelf, lekker in zijn ochtendjas op zijn heely’s.

  • De man in de Eurojackpot TV commercial is een Winner Man door zijn Winner Man-taliteit. Hij voelt zich vrij, trekt zich niets aan van de mening van anderen en doet zijn eigen ding op zijn eigen manier.

  • De Eurojackpot commercial is opgenomen in en rondom Kaapstad, Zuid-Afrika. Dit heeft meerdere redenen, maar voornamelijk het mooie weer en licht. De commercial is in april 2024 opgenomen, een jaargetijde waar het weer in Nederland niet per se heel stabiel is en de bomen nog kaal zijn. Daarnaast is de filmindustrie in Zuid-Afrika heel professioneel en hebben we zoveel als mogelijk gewerkt met lokale bedrijven en mensen.

  • TBWA\Neboko, Group M/Mindshare/Studio M, Boomerang.

    1. Wie heeft de muziek geschreven?
      TBWA

    2. Wie zingt de Winner Man soundtrack?
      Spacekees

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.

120
Miljoen

Be a Winner Man
Je leeft maar één keer, dus neem jouw lot in eigen handen. De Jackpot staat op 120 miljoen.

Speel mee
120 Miljoen
Je speelt mee met
{{ticketAmount}} {{ticketAmount | pluralize('lot')}} | {{drawWeeksText}} | {{originalPrice | formatCurrency}} {{purchaseTotal | formatCurrency}}